Najczęściej wyszukiwane:

Wyniki wyszukiwania

Zobacz więcej

Gwarancja portfelowa BGK

Gwarancja portfelowa BGK

Finansowanie korzysta ze wsparcia instrumentu gwarancyjnego - Paneuropejskiego Funduszu Gwarancyjnego wdrażanego przez Europejski Fundusz Inwestycyjny przy wsparciu finansowym państw członkowskich wnoszących wkład do Paneuropejskiego Funduszu Gwarancyjnego.

Fundusz ma na celu ochronę gospodarki UE przed skutkami epidemii COVID-19.
Celem projektu jest wsparcie przedsiębiorstw w dostępie do finansowania leasingowego.

Więcej na temat gwarancji oraz dokumenty jej dotyczące znajdziesz na stronie BGK.

Sprawdź szczegóły

Elastyczne raty

     Elastyczne raty     

 
Niepokoi nas obecna sytuacja pandemiczna, bezpieczeństwo i zdrowie to najważniejsza sprawa, szczególnie teraz. Niezależnie od okoliczności, jako zespół Santander Leasing zawsze jesteśmy razem z naszymi klientami. 
Reagujemy na skutki pandemii koronawirusa. Troszczymy się o naszych klientów i jako firma odpowiedzialna społecznie wspieramy ich w trudnych sytuacjach.
 
Co robimy?
 

Udostępniliśmy możliwość zdalnego składania wniosków o odroczenie spłaty zobowiązań. Możesz samodzielnie zmieniać wysokość swoich miesięcznych rat do zawartych z nami umów, m.in.: 

  • zmienić termin bieżącej raty
  • zawiesić spłatę kapitału na 3 lub 6 miesięcy  oraz 
  • wydłużyć umowę 

Jak skorzystać z naszej propozycji?

To proste! Zaloguj się na swoje konto w portalu ebok.santanderleasing.pl.

Sprawdź, jaką propozycję przygotowaliśmy dla Ciebie. W portalu znajdują się:

  • szczegóły propozycji “Wakacje od rat” lub “Płacisz kiedy chcesz”
  • link do wniosku
  • wskazówki, które pomogą złożyć wniosek

Proces przeprowadzamy on-line.

W przypadku pytań 
 

Prosimy o kontakt z: 

  • doradcą leasingowym, który obsługuje Twoją firmę lub
  • biurem obsługi umów: 

#podpisujeszjakchcesz

Santander Leasing wprowadza możliwość zdalnego podpisania umowy leasingu

Dzięki dostępnym technologiom spółka umożliwia przedsiębiorcom podpisanie umowy leasingu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie eSpotk@nia z doradcą leasingowym.

Zasady są bardzo proste

Po potwierdzeniu warunków handlowych umowy z doradcą leasingowym, dostarczeniu niezbędnych dokumentów i otrzymaniu pozytywnej decyzji na finansowanie, klienci mogą podpisać umowę z Santander Leasing w dwóch formach. Po pierwsze – tradycyjnie, podczas bezpośredniego spotkania, ale obecnie jest to mocno utrudnione. Po drugie - zdalnie, czyli przedsiębiorca podpisuje umowę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie wideorozmowy - eSpotk@nia - z doradcą leasingowym Santander Leasing. Realizacja umów będzie odbywała się w możliwie najkrótszym czasie. Jak to możliwe?

Nowoczesne technologie na wyciągnięcie ręki

Również dlatego, że Santander Leasing wykorzystuje narzędzia Google, które są dostępne dla każdego. Żeby wziąć udział w zdalnym spotkaniu z doradcą potrzebny jest laptop z dostępem do Internetu i działającą kamerą. Nie ma potrzeby instalowania żadnych dodatkowych aplikacji. Wykorzystujemy dostępną technologię, która może wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów, w każdym czasie i w różnych warunkach - teraz jest to jeszcze bardziej istotne.

 Bierzemy odpowiedzialność za nasz biznes i codzienne funkcjonowanie naszych klientów i partnerów biznesowych. Równocześnie od zawsze nasz rozwój napędzają innowacje i odważne wdrażanie nowych rozwiązań. Od kilku lat mocno rozwijamy możliwość zdalnego realizowania wielu zadań. Obecnie zapraszamy również naszych klientów do takiego spotkania na odległość, już nie tylko w celu rozmowy ale też w celu wideorozmowy podczas której możliwe jest podpisanie umowy.
To nie koniec, zastanawiamy się jakie inne elementy związane z obsługą klienta możemy zrobić właśnie w ten sposób
 – podkreśla Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing. – Dlatego też wykorzystujemy dostępną technologię i dynamiczny rozwój e-usług, które mogą wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów w każdym czasie i w różnych warunkach, jak też obsługę klienta. Portal klienta eBOK24 Uruchomi się w nowym oknie, eSpotk@nie, #podpisujeszjakchcesz to rozwiązania które są już z nami i zostaną na długi czas. To też rozwiązania bardzo istotne zwłaszcza obecnie, gdyż zwiększają bezpieczeństwo naszych klientów
i pracowników -
dodaje.

Wsparcie inFakt

Wraz z naszym strategicznym partnerem Ogólnopolskim Biurem Rachunkowym inFakt wspieramy przedsiębiorców.

inFakt Uruchomi się w nowym oknie uruchomił infolinię dla naszych klientów, na której można się dowiedzieć o:

  • rządowych rozwiązań osłonowych,
  • zasiłkach dla przedsiębiorców,
  • zdalnej obsłudze księgowej.

Możesz napisać na santander@infakt.pl lub zadzwonić pod numer (pon. – sob. w godzinach 7:00-22:00).

Zachęcamy także do zapoznania się z materiałami na blogu inFakt Uruchomi się w nowym oknie.

Uwaga!

inFakt nie udziela wsparcia w zakresie produktów leasingowych. Jeśli masz pytania na temat produktów Santander Leasing, zadzwoń pod numer lub wypełnij 

Zobacz z czego może skorzystać Twoja firma

 

Aktualne źródła informacji

Więcej informacji o koronawirusie znajdziesz na stronie Głównego Inspektora Sanitarnego Uruchomi się w nowym oknie, na rządowej stronie informacyjnej Uruchomi się w nowym oknie i bezpłatnej infolinii NFZ  800-190-590.