Reklamacje

Szanowni Państwo,
w dniu 11 października 2015 r. weszła w życie ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1348).

Realizując jej postanowienia wprowadziliśmy Zasady składania i rozpatrywania reklamacji, które obowiązują od 11 października 2015 roku, przy czym mają zastosowanie również do umów zawartych z z Santander Leasing S.A (dawniej: Santander Leasing S.A.) lub BZ WBK Lease S.A. przed 11 października 2015 roku.

Dokumenty i pliki do pobrania

Dla usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji, Santander Leasing S.A. rekomenduje aby składnie reklamacji dokonywane było:

  • poprzez formularz elektroniczny,
  • w siedzibie Santander Leasing S.A. (Poznań, ul. Kolorowa 8), gdzie należy składać reklamacje listownie lub osobiście (ustnie, do protokołu);
  • na adres mailowy: reklamacje@santanderleasing.pl,
  • poprzez infolinię Biura Obsługi Klienta: 61 850 35 25
    „Opłata zgodna z taryfą operatora, Infolinia czynna pon.-pt. godz. 8:00-16:30”

Zachęcamy do skorzystania z formularza reklamacyjnego

Dokumenty i pliki do pobrania

Przy zgłaszaniu reklamacji, prosimy o podanie następujących danych:

  • nazwa firmy,
  • adres siedziby,
  • NIP/ REGON,
  • dane kontaktowe : nr telefonu/ adres e-mail/adres korespondencyjny,
  • opis przedmiotu reklamacji
  • oczekiwania co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji
  • preferowaną formę odpowiedzi na reklamację (pisemna / mailowa)

Dokumenty i pliki do pobrania