Santander Leasing oficjalnym partnerem finansowym marki Ford

Santander Leasing i Ford Credit Poland podpisały Umowę o Współpracy. Zgodnie z jej postanowieniami Spółka będzie dostarczać rozwiązania finansowe oraz obsługę dla sieci dealerskiej Forda w zakresie leasingu pojazdów.

Przedstawiciele Santander Leasing i Ford Credit Poland podpisali Umowę o Współpracy. Jest to zwieńczenie wielu miesięcy przygotowań obu stron do uruchomienia programu opartego na rozwiązaniach finansowych Santander Leasing. Od teraz Santander Leasing jest operatorem programu leasingowego samochodów dostępnych w salonach marki Ford. - Jesteśmy dumni z tego, że marka Ford w Polsce zaufała firmie Santander Leasing - podkreśla Jakub Poręcki, dyrektor sprzedaży vendorsko - dealerskiej w Santander Leasing. – Decyzja o podpisaniu umowy z Ford Credit Poland nie tylko realizuje naszą strategię dalszego rozwoju, ale przede wszystkim zapewni Klientom marki Ford dostęp do gamy naszych atrakcyjnych i elastycznych produktów - dodaje.

Korzystając z nowej oferty leasingu przygotowanej przez Santander Leasing firmy mogą sfinansować nowy samochód wybierając z szerokiej gamy modeli marki Ford. Współpraca z Santander Leasing będzie efektywnie wspierać sprzedaż samochodów marki Ford na polskim rynku. Oferta leasingu dla przedsiębiorców ma wielkie szanse spełnić ich wszelkie oczekiwania zarówno w zakresie atrakcyjnej ceny finansowania, jak również elastyczności, uproszczonych procesów oraz bezpieczeństwa dokonywanej transakcji.

Ford Motor Company to koncern motoryzacyjny, który swoje korzenie ma w Stanach Zjednoczonych. Jest drugim co do wielkości producentem samochodów w USA i szóstym pod względem wielkości na świecie. W Polsce sprzedaje ponad 40 tys. aut rocznie i jest w ścisłej czołówce producentów.

Santander Leasing to firma z 20-letnim doświadczeniem. Od 1999 roku sfinansowała ponad 300 tysięcy przedmiotów, w tym blisko 150 tys. samochodów osobowych i ciężarowych. Najdroższym przedmiotem leasingu był Boeing 737, o wartości ponad 100 mln złotych. Rozwój, który nastąpił w ciągu dwóch dekad działalności najlepiej obrazuje fakt, że w 2018 roku spółka sfinansowała ponad 80 razy więcej przedmiotów niż w pierwszym roku swojej działalności.