Nowa strona internetowa BZ WBK Leasing na 15-lecie

Z okazji jubileuszu 15-lecia firmy BZ WBK Leasing wystartowała nowa korporacyjna strona internetowa www.santanderleasing.pl. Zupełnie nowa, atrakcyjna szata graficzna, łatwiejsza nawigacja oraz szybszy dostęp do oferty to główne wyróżniki nowej platformy.

Nowa szata graficzna strony jest teraz zgodna z najnowszymi trendami oraz spójna z przekazem Banku i grupy Santander. Główne menu zostało podzielone na moduły, dzięki którym nawigowanie po stronie jest jeszcze łatwiejsze. Strona została poprawiona pod kątem użyteczności, intuicyjności nawigacji oraz wyszukiwarek internetowych, co pozytywnie wpłynie na wyniki pozycjonowania. Do opracowania koncepcji zmian wykorzystana została m.in. nowoczesna technika Eye Trackingu, czyli badania użyteczności z wykorzystaniem śledzenia wzroku, dzięki temu układ menu i poszczególne treści znajdują się tam gdzie poszukają ich odwiedzający.

Wprowadziliśmy nowe funkcjonalne rozwiązania, zgodne z trendami rynkowymi. Jednocześnie udało nam się zachować łatwy dostęp do najczęściej wybieranych informacji. Nowa strona jest elementem strategii, dzięki której BZ WBK Leasing będzie jeszcze bliżej swoich Klientów. Proponując funkcjonalne rozwiązania zgodne z najnowszymi rynkowymi trendami zachowaliśmy jednocześnie łatwy dostęp do najczęściej wybieranych przez Klientów modułów. Mamy nadzieję, że zaproponowane zmiany spotkają się z uznaniem odbiorców, a w konsekwencji w jeszcze większym stopniu ułatwią komunikację z naszymi Klientami.stwierdził Tomasz Sudaj, dyrektor ds. strategii rynkowej.

BZ WBK Leasing jest częścią grupy kapitałowej BZ WBK. Jako uniwersalny leasingodawca oferuje finansowanie szerokiej gamy środków trwałych klientom z sektora MŚP oraz dużym firmom i klientom korporacyjnym.

Firma specjalizuje się w finansowaniu maszyn i urządzeń, nieruchomości oraz środków transportu. Uzupełnienie oferty stanowią atrakcyjne pakiety ubezpieczeniowe oraz karty paliwowe.

BZ WBK Leasing kładzie duży nacisk na jakość oferowanych produktów i świadczonych usług oraz na rzetelność i transparentność we współpracy ze swoimi kontrahentami. Wysoką jakość obsługi potwierdzają wyniki realizowanych systematycznie przez firmę badań satysfakcji klienta.