Działamy razem!

Można już składać wnioski o odroczenie spłaty zobowiązań (epidemia koronawirusa).

Potwierdzamy, że Santander Leasing nie zmienia numerów kont do wpłat, telefonów, adresów stron www.

Niezależnie od okoliczności, w Santander Leasing zawsze jesteśmy razem z naszymi klientami. Dlatego reagujemy na sytuację wywołaną koronawirusem.
Troszczymy się o naszych klientów, jako odpowiedzialna społecznie firma będziemy ich wspierać w trudnych sytuacjach i wychodzić naprzeciw ich potrzebom.

Co robimy?

Udostępniliśmy naszym klientom możliwość zdalnego składania wniosków o odroczenie spłaty zobowiązań.

Jak skorzystać z naszej propozycji?

To proste: zaloguj się do eBOK24 (ebok.santanderleasing.pl) i złóż wniosek:

Odroczenie spłaty zobowiązań (epidemia koronawirusa).

Z uwagi na skalę akcji, propozycje są udostępniane stopniowo.

O dostępności propozycji, zostaniesz powiadomiony e-mail’em lub sms (komunikaty uzależnione są od ustawień formy kontaktu w portalu eBOK24 / Ustawienia / Powiadomienia / Zarządzaj).
Jeśli nie dostałeś powiadomienia: sprawdź Ustawienia i włącz powiadomienia.

Jeżeli nie otrzymasz w najbliższych dniach propozycji, nie martw się. Będziemy je udostępniać w kolejnych dniach.

Odroczenie płatności za pośrednictwem eBOK24 jest wolne od opłat.

Uwaga!

Zwróć uwagę na umowy leasingu zawarte do 31 grudnia 2018 roku, których przedmiotem są samochody osobowe o wartości ponad 150 tysięcy złotych. Zmiany w tych umowach mogą skutkować utratą prawa do pełnego ujmowania opłat w kosztach podatkowych.

Kontynuujemy działania:

Jeżeli chcesz skorzystać, z naszej propozycji, a nie masz jeszcze konta eBOK24, załóż je.

Jak uzyskać dostęp? »

Jeżeli miałeś założone konto w portalu eBOK24, ale go nie aktywowałeś, nie martw się, w najbliższym czasie otrzymasz ponowne maile aktywacyjne. Jeżeli nie jesteś pewny czy masz założone konto, sprawdź postanowienia swojej umowy leasingu albo pożyczki lub skontaktuj się ze swoim Doradcą Leasingowym.

Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Obecnie zgłasza się do nas wielu klientów, stąd mogą wystąpić opóźnienia w realizacji zadań lub utrudnienia w kontakcie z nami.

Za wszystkie niedogodności przepraszamy.